Redu erorile de calcul cu o aplicatie de salarii complexă
Te-ai gândi vreodată cât timp îi ocupă procesul de calcul de salarii unui specialist HR care activează într-o companie cu zeci de angajați fără o aplicatie salarii digitală? Probabil și răspunsul tău a fost „prea mult”. Ce-ai zice însă, dacă acest procest complex, îndelungat și susceptibil la erori ar putea fi eficientizat cu ajutorul unui soft calcul salarii digital?
În prezentul articol vom vorbi despre principalele avantaje ale unei soft calcul salarii performant, care te poate ajuta în reducerea erorilor de calcul.
Cum reduci erorile de calcul cu o aplicatie salarii?
Procesul de calcul de salariu a devenit din ce în ce mai complex, motiv pentru care este mult mai susceptibil la erorile umane. Actualmente, specialiștii HR trebuie să ia în considerare multe aspecte atunci când vine vorba de calculul salarial. Câteva dintre acestea ar fi: baza de calcul, beneficiile oferite, care pot fi diferite, orele muncite, zilele de concediu, tichetele de masă, sporurile adiacente și multe altele. Astfel, nu este surprinzător când erorile se strecoară în procesul de calcul, în special dacă o companie nu dispune de un suport digital precum o aplicatie salarii.
Totuși, acest lucru poate avea consecințe semnificative asupra companiei tale. Și nu vorbim doar despre cele de timp. Un studiu realizat de Kronos în anul 2017 arăta faptul că 49% dintre angajați au tendința să înceapă procesul de căutare a unui alt loc de muncă după două erori referitoare la salariu. Astfel, pare că o simplă eroare, îți poate da peste cap nu doar procesul de calcul salarial, ci și retenția angajaților.
Putem spune așadar că erorile de calcul salarial reprezintă o problemă serioasă nu doar pentru departamentul de HR ci chiar și pentru buna dezvoltare a companiei.
Plecând de la această idee, hai să discutăm mai în detaliu despre o soluție care îți poate rezolva această problemă. Este vorba despre un soft calcul salarii digital, care te va ajuta să ai un mai mare control asupra proceselor de salarizare din companie.
Cum funcționează o aplicatie salarii?
O aplicatie salarii reprezintă un software digital special conceput pentru a eficientiza procesele de payroll din companie. Acesta colectează datele de prezență prin intermediul unui modul de pontaj, și va realiza întregul proces de calcul salarial într-un timp mult mai scurt decât dacă ar fi realizat manual. Acesta va lua în considerare aspecte precum: baza de calcul, sporuri, beneficii, ore suplimentare, zile de concediu de odihnă sau medical și alte aspecte configurate pe nevoile companiei. În plus, odată calculat salariu, un soft calcul salarii va putea transmite prin e-mail sau SMS fluturașul de salariu al fiecărui angajat în parte. Astfel, o aplicatie salarii te va ajuta să-ți eficientizezi timpul de muncă pentru a te putea concentra pe alte aspecte de business din companie.
Alege un soft calcul salarii cu 25 de ani experiență
Erorile de calcul pot da multiple bătăi de cap unui specialist HR. Alege să îți digitalizezi procesele cu ajutorul unei aplicații de salariu cu peste 25 de ani experiență. Dacă ai nevoie de o consultanță gratuită pentru identificarea nevoilor tale, ia legătura cu specialiștii UCMS by AROBS prin e-mail: sales@ucms.ro sau la numărul de telefon: 0720 534 424.